Пратиоци

уторак, 7. новембар 2017.

Čorba od karfiola


Da ostane zabeležena i ova fantastična čorba. Upisana ko zna kada i ko zna od koga, spremana bezbroj puta i  još uvek nezamenljiva što se tiče čorbica od povrća.
Sastojci:
  • 500 gr. karfiola;
  • 1 praziluk;
  • 1 tikvica;
  • 4 čena belog luka;
  • 1 - 2 šargarepice (zavisi od veličine);
  • 1 paškanat;
  • malo ulja (stavljam maslinovo);
  • oko 1 litar vode;
  • so, vegeta i biber (ko biber voli).
Priprema:
Karfiol oprati i ostaviti da se ocedi. Za to vreme na ulju izdinstati sitno seckan praziluk, dodati seckanu šargarepu i paškanat, prodinstati još malo, zatim dodati seckan beli luk i karfiol usitnjen na manje komade. izmešati i dodati tikvicu. Nakon toga naliti vodom i ostaviti da se kuva oko 20 minuta. Štapnim mikserom sve to ispasirati , dodati so, vegetu i biber po ukusu i vartiti da se kuva još deset minuta.

4 коментара:

  1. Nama je omiljena corba od praziluka,mada su sve dobre.Meni ponekad zamijene obrok .Probacemo i ovu tvoju prvom prlikom.

    ОдговориИзбриши
  2. Dopasce vsm se sigurno, kod mojih odlicno prolazi 😉

    ОдговориИзбриши
  3. Upravo spremljena,sa malim izmenama umjesto paskanata stavila sam celer i dodala 1.5 l vode.Odlicna.Sto se tice mojih ukucana ,slobodno mozemo da predjemo na corbe.

    ОдговориИзбриши
  4. Cini mi se da imas jos jednu sa karfiolom,isto sjajnu...Ide sezona čorbica....

    ОдговориИзбриши