Пратиоци

уторак, 16. август 2016.

Keksići sa šlag kremom



Keksići koji su me oduševili svojim ukusom. Mirisni, mekani i jako ukusni. Spremala sam duplu turu, odvojila testo na dva dela i u jedna deo dodala šlag od vanile, a u drugi šlag od jagode. Toliko su ukusni da je jedna tura nedovoljna, bar što se mojih sada morskih ptičica tiče :)....
Sastojci:
  • 280. gr. brašna;
  • 1 prašak za pecivo;
  • 100. gr. šećera;
  • 1 kesica vanilin šećera;
  • 175 maslaca;
  • 1 kesica šllag krema sa ukusom vanilom ili jagodom;
  • 1 jaje.
Priprema:
U posudu staviti brašno, prašak za pecivo, šećer, vanilin šećer, šlag krem, sve izmešati zatim dodati jaje i omekšali maslac. Umesiti i sjediniti sastojke. Ostaviti oko 30 minuta u frižider, nakon toga razviti testo i vaditi kalupima željene oblike. Ređajte na pleh obložen pek papirom i kratko pecite na 180 stepeni da ostanu svetli. Ostavite na plehu da se ohlade.

3 коментара:

  1. Ja ih danas napravila,ali ne sa šlag kremom nego sa kokosom i korom od narandže :-) Nego,mnogo se brzo pojedu :-D

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je ako su se drugaricama dopale 😃.... Manu imaju veliku, to je tacno, brzo nestanu 😉...

    ОдговориИзбриши