Пратиоци

субота, 24. септембар 2016.

Jedan deo našeg leta


Ove godine jedan dan našeg dugog lepog leta u Villi Vasojevci je bio odvojen krstarenju rekom Bojanom i kupanju na samom ušću :)....
Daleko od gužve, okružena netaknutom prirodom, nalazi se Bojana i rečno ostrvo Ada-Bojana. Obale koje zapljuskuje Bojana poznate su po drvenim kućicama - sojenicama s kojih meštani love ribu koju možete probati u nekim od obalskih restorana. Inače, ušće Bojane u Jadran je zakonom zaštićen rezervat prirode u kome živi 143 vrste riba i kako kažu skoro 300 vrsta ptica. Izvire iz Skadarskog jezera kod grada Skadra i uliva se u naš Jadran, tako da velikim delom njenog toka protiču i slana i slatka voda, a poseban njen deo jeste rečno ostrvo Ada-Bojana koje je trouglastog oblika i jednom stranom izlazi na more, a druge dve su okružene sa dva rukavca Bojane, krase ga najviše zalasci sunca koji ostavljaju bez daha....



Ušće....
Tajo ko će prvi :)...
Ovo leto pamtićemo i po tome jer je mladja mišica (samo pet godinica) naučila da pliva i bez straha plivala čak do bova, a najveća zabava je bilo skakanje sa stena....
Poseban užitak je bila poseta našim kumovima u lepoj Hercegovini :)...
Moja Ljubica i ja posle dvadeset godina :)....

3 коментара:

  1. Mi smo bili na ušću Bojane u more 2008-me na par dana,postojao je samo onaj kafić na plaži,mreža za odbojku,par labradora se muvalo(mužjak je bio Špiro :-D)i ništa više-pravi odmor za mozak.
    Mi smo kampovali na divljaka(tamo regularnog kampa nije bilo),ali je bilo lepo iskrčeno šiblje i ljudi koje smo upoznali tamo su tako godinama letovali.
    Znam da je te godine podivljala gradnja vikendica,bila je neka fora sa zakonom još te godine tako da se to naveliko koristilo-verovatno sada ne bih mogla da prepoznam skoro ništa tamo.

    ОдговориИзбриши
  2. Da, skroz se promenilo i izgradilo, tako da ni ja pojedine delove ne mogu prepoznati... Usce jos uvek ima svoju lepotu, jos uvek je onaj kafic dole, ali imas i jos par drugih, ali je i sredjeno sve, velika je plaza, tako da one velike guzve nema...e da, kampa legalnog jos uvek nema, bar koliko ja znam 😃😃😃

    ОдговориИзбриши