Пратиоци

недеља, 14. јануар 2018.

Boemska torta


Deveti rodjendan je bio u liku Šimer :)....naravno da je mladja sestrica bila Šajm (sestrice Šimer i Šajm :)). A pravili smo ovu jednostavnu i ukusnu Boemsku tortu. Ponovili smo je i za slavu, pekla sam je u manjem kalupu i korice su bile malo deblje, bila je sjajna, na žalost nisam stigla slikati presek slavske, ali je torta baš ukusna.


Sastojci:
  • 10 jaja;
  • 500. gr. šećera u prahu;
  • 100 gr. mlevenih oraha;
  • 100 gr. melevene čokolade ili istopljene;
  • 180 gr. brašna;
  • 3.5 dcl. mleka;
  • 200 gr. maslaca;
  • 1 vanilin šećer.
Priprema:

Prvo skuvati fil. 10 žumanaca umutiti sa mlekom i 80 gr. brašna, zatim kuvati na pari dok se ne zgusne. Može se staviti i oko 5 dcl. mleka, kada se stavi 100 gr. brašna, da se dobije više kreme. Ohladiti i zatim dodati predhodno izmešan maslac sa 200 gr. šećera u prahu.

Kore umutiti od 10 belanaca, 300 gr. šećra u prahu, 100 gr. oraha i 100 gr. mlevene čokolade. Peći od te smese 4 kore. Ja sam dodala još dva jaja, pa sam mutila odvojeno svaku koru od po tri jaja i ostale sastojke podelila na četiri dela i pekla u plehu od 26 cm.. Kad se kore ispeku, ostaviti da se ohlade.

Kad se sve ohladilo ređati kora, fil, kora, fil i tako redom, ako tortu presvlačite fondanom, završite korom. Pekla sam pet korica iz tog razloga.

Dekorisati po zamisli slavljenika.







4 коментара:

  1. Одговори
    1. Apsolutni ☺. Kad god imaju neki bitniji dogadjaj obavezno traze afro frizuru 😂

      Избриши
  2. Hahaha,a ja gledam kako im se uloknala tako kosa 😂

    Srećni vam rođendani,a Boemska je pravi izbor -omiljena torta moje bake ❤

    ОдговориИзбриши