Пратиоци

недеља, 13. јануар 2019.

Japanski vetar


Recept za ovu fenomenlnu tortu dobila sam od jedne divne Stane. Žene koja je ostvarena na svim životnim poljima, mama, supruga, domaćica i usput zaposlena naravno. Bila mi je pravo osveženje u ovom vremenu kada se žene stide reći da spremaju ručak za svoju porodicu, a da je njihova najveća pohvala i ponos reći "Sve sam poručila". Tako se Stana i ja masiramo, "oklagijama naravno", ni masaža kod nas dve nije mogla proći bez kuhinjskih pomagala i razmenjujemo recepte :).
Za domaćicu ne postoji diploma, ali je najbitnija uloga za porodični život. A negde sam i pročitala da je domaćica poput soli, njeno prisustvo se ne pamti, ali njeno odsustvo ostavlja sve bez ukusa. 
Tako mi spremismo ovu Staninu ukusnu tortu za naš 8 rodjendanac.
Potrebno je:
  • 950 gr. šećera u prahu;
  • 15 jaja;
  • 3 kašike sirćeta;
  • 10 kašika kristal šećera;
  • 6 kašika oštrog brašna;
  • 1 litar mleka;
  • 500 gr. maslaca;
  • 500 gr. mlevenih oraha;
  • 500 ml. slatke pavlake.
Priprema:

Kore:
Umutiti 5 belanaca, sa 350 gr. šećera u prahu i 1 kašikom sirćeta. Peći na 150 C oko 35 minuta. Ispeći još dve ovakve kore.

Fil:
Umutiiti 15 žumanaca sa 10 kašika kristal šećera, 6 kašika oštrog brašna. Kad se to umuti sipatu u predhodno provrelo mleko, mešati ne prekidno. Nakon toga skloniti i ostaviti da se ohladi. Kad se fil ohladio u njega dodati predhodno umućen maslac i mlevene orahe. Sve dobro sjediniti. Potom filovati tortu  sledećim redosledom: kora, fil, umućena pavlaka; kora, fil, pavlaka; kora, fil i na kraju završiti pavlakom.
Uhvatila sam samo ovo malo parčence za presek, jer je nestala brzinom vetra :)...

Нема коментара:

Постави коментар