Пратиоци

уторак, 1. јануар 2019.

Ukras za jelku - kakav smo mi kao deca pravili


Sretna nova 2019. godina!


Tokom godine je velika moja devojka vredno skupljala papiriće od bombona kako bi napravila ukras za jelku kako su to mama i tetka pravile kao male i kitile jelku. Napravile su ga samostalno i sa njim odlučile da ukrase vrh jelke. Na trenutak su me moje devojke vratile u te davne srećne i bezbrižne 80-i neke godine :)...
Potrebno je:
  • papirići od bombona;
  • igla i konac.
Postupak:
Pripremiti iglu i konac. Papiriće od bombona uvijati kao lepezu i na sredinu provlačiti kroz iglu i nizati na konac. Postupak ponavljati dok imate papirića. Na kraju povezati konac sa obe strane i napraviti krug kao naš ukras ili samo svezati i može biti kao girlanda. 

2 коментара:

  1. Originalno,nisam ovo imala prilike da vidim.Reciklaža😉

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo dobro izgleda i kad se ne sastavi u krug, nego onako preko jelke, super je zabava za njih i sve mogu sami da urade. Setila se kako smo mi ukrasavali jelku i na ovaj nacin da sacuvamo od zaborava 😉

    ОдговориИзбриши