Пратиоци

субота, 21. новембар 2015.

Brza peciva


Brzina spremanja ovih peciva, pored mekoće, je nešto što ih izdvaja iz mora drugih recepata za peciva. Došla do njih tragajući za nekim lepim i brzim pogačicama za pakovanje obroka mom školarcu. Najčešće uveče spremim suve sastojke, a ujutru dodam ostale i bukvalno vam treba pet minuta za pripremu. 
Spremala sam ih i sa kiselim mlekom, tako da u nedostatku pavlake ili sira možete i sa mlekom, ukus je isti :)....

Sastojci:
  • 320 gr. brašna, 
  •  270 gr. kremastog sira ili pavlake, 
  •  30 gr. maslaca ili masti, 
  •  1 mala puna kašika soli, 
  •  1/2 male kašike šećera, 
  •  3 velike kašike mleka, 
  •  3 velike kašike jogurta, 
  •  1 prašak za pecivo. 
 Za premazivanje: 
  • malo mleka, 
  •  susam.
Priprema:

Sve sastojke izmeriti,staviti u posudu,umesiti da se svi sastojci dobro sjedine.
Testo malo obraditi na pobrašnjenoj površini,podeliti na delove željene veličine i oblikovati oblike po zelji.
Staviti ih na pleh oblozen papirom za pecenje,preko sredine preseći nožem.
Svaki premazivati sa mlekom i posuti susamom.
Rernu zagrejete malo na 170°C i staviti peciva da se peku 25-30 minuta.

Vruća, još pečena peciva pokriti kuhinjskom krpom,da malo omekšaju.

IZVOR

7 коментара:

  1. Ovo je nesto sto sada svi vise treba,sobzirom na brzinu zivljenja.Mene su osvojile Mirine kifle ,fantastic.............

    ОдговориИзбриши
  2. Bas tako....nasla sam jos par brzih peciva, postavicu ih cim budem imala vremena, sad smo se okrenuli pravljenju dekoracije za rodjendansku zurku :)...

    ОдговориИзбриши
  3. Meni izgleda nešto ne idu peciva sa praškom za pecivo-nekako je ispalo sabijeno a dala mu šansu dva puta (doduše drugi put je bilo malko bolje,ima fin sirast šmek)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je zao....ja ih jednom nedeljno obavezno spremim....uvek ih spremam sa pavlakom, mozda da probas tako, ako uopšte imaš više zelju. Inace ih u poslednje vreme spremam i sa kiselim mlekom, opet ispadnu vazdusasti i mekani....

      Избриши
    2. Prvi put sa sirom i mešanjem brašna,drugi put sa pavlakom i belim brašnom i opet slično.Mama kaže da možda je drugačija fora kod pečenja testa sa praškom sa pecivo ili je domog šporeta,ne znam.Sa kvascem uvek fino ispadne

      Избриши
  4. Bas mi je zao, ja ih jednom nedeljno obavezno spremam, stede mi vreme a za skolu su mi fantasticne..... Ne znam da li je do sporeta...mozda...ali opet dva puta da ne uspeju mnogo je...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pojele se one,nije baš dibidus da nisu uspele ali nisu definitivno lepo narasle

      Избриши