Пратиоци

недеља, 1. новембар 2015.

Naši prvi samostalni kolači. Slatki, da sladji ne mogu biti........


Sve je počelo pre deset dana "Mama, hocu da spremim moje kolače, znam šta mi treba"....svaki dan isti odgovor  "pravićeš ovih dana".....
Juče je ušla u svoju sobu, napisala i donela mi svoj prvi recept za kolačiće, spremila i modle.....nije bilo druge nego joj to i omogućiti....
Krajnji rezultat je bio fantastičan, za manje od 24 časa pojeli više od pola ...naročito malene, večerale su ih sa šoljom mleka :)...
Sastojci su jaja, šećer, ulje, brašno i prašak za pecivo....mere naravno nema, toliko je iskusna domaćica da sve radi odokativno :)....
Razbila je 2 jaja, dodala pola šolje šećera, umutila mikserom, dodala ulje i potom brašno sa praškom za pecivo.
Tražila je i mleko, ali ga u tom trenutku nismo imali, tako da ga je izostavila...
Mikserom je mutila dok je mogla, a onda obrađivala na pobrašnjenoj površini.....ulazila sam povremeno i uvek je govorila nemoj mama da mi smetaš....
Zatim je modlama vadila kolačiće i redjala u pleh....
....i pravo u rernu....
Gotovi :)....
Ukusni, beli, jednom rečju za moju šestogodišnjakinju savršeni.
Ponosna mama :).......

7 коментара:

  1. Ha, ha, na baku..sve odokativno, to je već talenat ! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Mi modrne domacice samo tako i znamo, sve u gram se meri..... Doslo vreme da ucimo od mladjih :)

      Избриши
  3. Stasala odmena.Da li se secas kada smo napravile nas prvi kolac?

    ОдговориИзбриши
  4. Stasala odmena.Da li se secas kada smo napravile nas prvi kolac?

    ОдговориИзбриши
  5. Kako se ne bi secala....pre neki dan spremala ledeni breg...postavicu ga...kaze muz odlican ti je kolac odakle ti...kratko rekoh taj kolac je star skoro koilko i ja, to jest sedam osam godina mladji :)....postavicu ga ovih dana...ne stizem...

    ОдговориИзбриши