Пратиоци

субота, 4. април 2020.

Jafa kolač


Kao prava Jafica...Još jedan davno spreman i zaboravljen kolač.


Potrebno je:
  • 4 jaja;
  • 20 kašika šećera;
  • 24 kašike mleka;
  • 24 kašike ulja;
  • 24 kašike brašna;
  • prašak za pecivo;
  • 3 kašike dzema po želji;
  • 1 šolja od 2 dc mleka;
  • 1 šolja od 2 dc šećera;
  • 1 vanilin šećer;
  • 2 smrznute pomorandže (dan pre staviti pomorandže da se zamrznu);
  • 100 gr čokolade;
  • 70 grma maslaca.
Priprema:
Kora - umutiti 2 jaja, prvo belanac, zatim žumanac, dodati 10 kašika šećera, 12 kašika mleka, 12 kašika ulja i na kraju dodati 12 kašika brašna pomešanog sa pola kesice praška za pecivo. Peći u četvrtastom plehu 20x30 u predhodno zagrejanoj rerni na 180 C.
Ispeći još jednu ovakvu koru.
Fil: Jednu ohladjenu koru sitno izmrviti, pa u nju dodati 3 kašike džema (stavila sam džem od kajsija), šolju mleka i šećera,  vanilin šećer i prethodno izrendane smrznute pomorandže. Sve to dobro izmešati i filovati preko druge kore, a zatim kolač preliti čokoladnim prelivom koji smo prethodno napravili tako što smo otopili čokoladu sa maslacem.

Ukoliko imate domaće pomorandže zamrznite ih sa korom, mi nismo imali pa sam pre zamrzavanja pomorandžama ogulila koru i tako ih zamrzla, ali sam zamrzla 3 zbog kora koje sam predhodno očistila.

Нема коментара:

Постави коментар