Пратиоци

субота, 18. јул 2015.

Dzem od jagoda


Izmedju svih naših dešavanja, primetila sam da imamo još SAMO pola tegle domaćeg dzema od kajsija....aaaaa idemo na more, kako ići bez domaćeg dzema za krofne i palačinke...
Čekajući decu da im se završi čas plivanja, u kiosku sam uočila neke recepte, mislim da su bili bakini recepti, prelistala sam i naletela na recept za dzem od jagoda, pročitala sam ga i vratila časopis. Ono što mi se dopalo u receptu jeste da se sprema bez dzem fiksa, ne volim te dodatke i ne stavljam ih. 
Spremala sam ga po sećanju na taj recept i za prvi put ispao je odličan.
E sad možemo na moreeeeeeee......


Sastojci:
  • 3 kg. jagoda,
  • 1 kg. šećera,
  • 2 limuna.
Proprema:

Jagode oprati i očistiti od peteljki, dobro ocediti.  Kad se jagode ocede u dublju posudu ređati red jagoda, pa red šećera. Pokriti krpom i ostaviti 24 časa da odstoje. Nakon tog vremena procediti sok koji su jagode pustile i u taj sok koji smo dobili, iscediti dva limuna, staviti da se kuva i od momenta vrenja pustiti da vri oko deset minuta, nakon toga dodati jagode i kuvati oko 45 minuta.
Gustinu sami odredite, sve zavisi da li volite gušći ili malo tečniji dzem. Voditi računa da se ne prekuva, proveravati tako što malo izvadite na tacnu ostaviote da se ohladi, što traje jako kratko.

Нема коментара:

Постави коментар