Пратиоци

петак, 30. октобар 2015.

Mamine vanilice

 

Još jedan recept moje mame.... mere ne mogu navesti, moja mama uvek sve sprema odokativno. Godinama nisam uspevala da mi budu tako dobre kao njene.... Posle više godina neuspelih pokušaja, mislim da sam uspela da budu približne njenim nenadmašnim vanilicama....
Sastojci:
  • velika drvena kašika prepuna masti (po mogućstvu domaća);
  • 3 jaja;
  • šolja od dva deci šećera;
  • šolja od dva deci kiselog mleka;
  • narendana korica limuna, ako imate domaći;
  • vanilin šećer;
  • brašno po potrebi.
Priprema:

Mast mešate varjačom dok ne bude penasta, dodate šećer i vanilin šećer , to ujediniti, zatim dodate jaja. Kad to dobro izmešate, dodate kiselo mleko i zatim dodajete brašno dok ne dobijete tvrdje testo, to jest dok se ne lepi za prste. Razvaljate, čašicom vadite krugove, redjate u pleh i pečete.
Kad se malo ohlade spajati ih sa omiljenim dzemom. Mi smo ih spajali sa kuminim dzemom od smokava i našim od kajsija....
E da, ako imate malog pomoćnika koji će vam vaditi krugove i redjati na pleh (ja sam imala), verujte da će vam puno značiti, a vanilice će biti još ukusnije :)...

Нема коментара:

Постави коментар