Пратиоци

субота, 2. мај 2015.

Sočne ćufte iz rerne


Brze, ukusne i sočne...svaka druga reč je suvišna...

Recept je odavde http://www.coolinarika.com/recept/socne-i-mnogo-ukusne-okruglice-iz-pecnice/?meta_refresh=1.


Sastojci:
  • 500 grama mlevenog mesa (ja sam spremala sa teletinom);
  • 50 grama prezli;
  • 1 veća crvena paprika;
  • 1 glavica crnog luka;
  • 1 kašika griza;
  • 1 kašika prezli;
  • biber, so, vegeta po ukusu;
  • 100 mililitara vode;
  • 200 ml. pavlake za kuvanje;
  • 1 kašika paradajz soka (stavila sam kašiku domaćeg kečapa);
  • peršun.

Postupak:

Meso pomešati sa prezlama, dodati biber, so ili vegetu, napraviti ćuftice željene veličine (po izvornom receptu napravi se oko 22 ćuftice, ja sam pravila malo veće (bilo ih je oko petnaest), ređeti u pleh, koji predhodno nauljiti sa dve kašike maslinovog ulja. Kad se ćuftice poređaju, sitno iseći crni luk i crvenu papriku i rasporediti izmedju ćuftica.


Zatim pomešati pavlaku sa vodom, dodati griz, brašno i začine, dobro izmešati da se sjedini. Pripremljen preliv preliti preko ćuftica.


Staviti da se puku u zagrejanoj rerni na 200 - C, 35 - 40 minuta.
Prilog kuvani pirinač, pire krompir....mi danas nismo ništa spremali od priloga, nismo imali vremena :).....

                  
               

2 коментара:

  1. O, ja jedva cekam novosti ovde.Znam da mora biti dobro. I mi danas nismo imali vremena...radovi po dvoristu i oko kuće. Kum je spremio jos neke cake za unapredjenje bloga, da znas...Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. A i mi smo ti bili u istim manje vise radovima, sredjivali podrume,krecili...tako je i nastao ovaj brzinski rucak...pa je u svim tim radovima trebalo fotografisati...hihihi...kum se ljutio, kaze stanite deco da mama napravi foto sesn...Moram kuma zvati da mi ubaci neke stvari...raduju me nove i naprednije stvari za blig )))...sto se cuftica tice, ovo je rucak za dane kakav je bas juce bio, prepun obaveza...

    ОдговориИзбриши