Пратиоци

недеља, 10. мај 2015.

Plastelin i naša vesela bašta :)


"Mama želim da napravim bastu, da li možeš da mi napraviš plastelin".....
Šta mislite da li sam napravila....hmhmhmhm
Plastelin koji već godinama pravimo, drugi ne kupujemo :), uz plastelin se lepše družimo i razvijamo kreativnost.


Sastojci:
  • 400 grama brašna;
  • 40 grama limontusa;
  • 130 grama soli;
  • 5 kašika ulja;
  • 200 ml. vode;
  • boje kolače.
Postupak:

Sve suve sastojke pomešati u jednu činiju. Vodu i ulje pomešati, potom usuti u suve sastojke, umesiti dobro i ujediniti.
Ako bojite u jednu boju, u vodu usutu boju u prahu, a ako želite od ove količine više boja, onda odvojiti gotovo testo na koliko želite boja i u svaki deo dodati boju i umesiti.
Ja sam suve sastojke podelile na tri dela, kao i ulje i vodu, tako da sam odmah bojila...jednostavnije i brže.
Ovog puta smo pravili zelenu, narandžastu, lila i žutu, tražili su i plavu (za nebo naravno), ali je nisam imala, pa smo kombinovali boje i dobili sivu, ali smo rekli da je danas oblačno, pa je nebo sivo :)....

Igra je počela... A. je sama sve osmislila, na šta sam jako ponosna, prvo je iz naše kreativne kutije donela kolaž papir, na njega počela osmišljavati svoju baštu od plastelina (nebo, cvetiće, leptirića, srculence...), na kraju je stavila batu i seku i rekla "Ovo je moj taja, čeka mamu, na lepoj livadi prepunoj cveća"..


IZVOR

6 коментара:

  1. Baš odavno nisam pravila plastelin-mogli bi ovih dana,a taj recept je definitivno najbolji.Super su se zabavile,a nebo je danas stvarno bilo sivo :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ps.Mogla bi da dodaš opciju praćenje putem email-a da ne moram da pecam nove postove :-D

      Избриши
    2. Marija, nova sam u blogosferi pa se jos uvek ne snalazim bas najbolje :)... zavrsice kum i tu opciju :).... Valiki pozdrav

      Избриши
    3. Ja se i dalje ne snalazim,ali ovo stvarno nije komplikovano :-)
      Klikneš na dizajn gore desno,pa na izgled više dole levo,onda na neko od dodaj gedžet i izabereš follow by email.Da iznenadiš kuma :-D

      Избриши
  2. Super vam je bašta! A gde je Kićina moliću lepo... A plastelin i mi nismo dugo pravili....

    ОдговориИзбриши
  3. A pa tu je bila...nego dok se mama okrenula da slika, spakovala je u tojbu za vitic :)....

    ОдговориИзбриши