Пратиоци

петак, 1. јануар 2016.

Kiflice


Kiflice baš volimo. Volim i da ih spremam. Medju mnogobrojnim receptima za kiflice,  ovaj najviše volim, kako sam ga pronašla pre tri godine, redovno ih spremam, posebno  za dečije rodjendane. Mast testu daje poseban ukus.

Sastojci:
  • 1,2 kg mekog brašna; 
  •  paketić svežeg kvasca (50 g); 
  •  2 kašičice soli; 
  •  2 jaja; 
  •  2 dl. ulja; 
  •  150. gr. masti; 
  •  oko 1/2 l. mleka.
Priprema:

Kvasac pripremite u pola šolje toplog mleka, sa malo šećera i brašna.
Od svih navedenih sastojaka zamesite meko testo i ostavite da odmara 30 minuta.
Od testa odvajati male komadiće, oblikovati kuglice i pravite željene oblike, ja ih najviše oblikujem na dole navedeni način.

Pre pečenja premazati umućenim jajetom, i posuti po želji susamom, lanom ili kimom.
Peći u prethodno zagrejanoj pećnici na 200-220 C, oko 20 minuta.

IZVOR, a onda sam ih pronašla i OVDE.

3 коментара:

  1. Super.Nisam znala da je recept sa tog sjajnog bloga...

    ОдговориИзбриши
  2. Kiflice sam pravila za Bozic.Do sada su mi Stojine kiflice bile nezamenljive koje su mekse od ovim ali ove imaju drugaciji ukus .

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam skroz presla na spremanje ovih kuflica, odlicne su mi, a i zdravije sa mascu....

    ОдговориИзбриши