Пратиоци

субота, 16. јануар 2016.

Kolač sa jabukama


Jednostavan i brz, sve sastojke uvek imamo u kući. Još jedan recept iz moje sveske, upisam ko zna kada i ko zna od koga, svakako je to bilo pre dvadesetak godina.
Ovog puta je uspešno zamenio tortu za peti rodjendanac. Naravno da su se odabrane drugarice (naše najbolje drugarice :) pozvale kući i napravila se, posle velike u igraonici i mala žurkica.
 Sastojci:
  • 5 jaja;
  • oko 1.5 kg očišćenih jabuka;
  • 10 kašika šećera (ja koristim žuti šećer);
  • 1 kašika ulja;
  • 2 kašike mleka;
  • 8 kašika brašna;
  • 1 prašak za pecivo;
  • 1 kesica šlaga.
Priprema:

Tepsiju posuti šećerom, zatim izrezati predhodno očišćene jabuke na kolutiće, napuniti tepsiju više od pola sa jabukama i staviti da se peku.
Dok se jabuke peku, za to vreme umutiti jaja sa šećerom, kad dobijete čvrst šne, dodati ulje i mleko, zatim brašno pomešano predhodno sa praškom za pecivo.
Na pot-pečene jabuke preliti umućenu smesu i stavite da se peče. Pečen kolač izručite, to jest prevrnete na pleh, ali tako da vam jabuke budu gore i ostavite da se potpuno ohladi.
Na ohlađen kolač premazati umućen šlag.
 Moj petogodišnjak :)....

7 коментара:

  1. Poljubac za moje najljepse plavo oko.Kolac koji je i kod nas cesto na stolu od prve zrele jabuke pa sve dok traju.

    ОдговориИзбриши
  2. Ko zna od koga i kada smo ga zabeležile :)....i ja mu se dosta često vraćam.

    ОдговориИзбриши
  3. Od Ane Cukic-Mujovic je kolac kod mene zapisano............

    ОдговориИзбриши
  4. Morali smo i mi danas da ga napravimo,kad vidimo ovaj vas -prosto mami.Nas je sa kozarama
    posebne su i jedinstvene).

    ОдговориИзбриши
  5. Kozare ovde mogu slucajno ponekad naci na pijaci, uzasno retko.... Definitivno najbolje jabuke :)

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam kolače sa jabukama. Ovo je baš jednostavno!Pravimo sigurno.

    ОдговориИзбриши