Пратиоци

недеља, 10. јануар 2016.

Milka torta....


Ove godine za naše rodjendance izabrala sam torte koje sprema Dragana, žena koju inače pratim godinama i oduševljavam se njenom umeću dekorisanja torti. U tom praćenju dekorisanja torti, mislim da sam i sama došla do profisionalnog stadijuma :).... 
Milka torta je jako ukusna i po meni krajnje jednostavna za pripremu, a dekorisna je onako kako je želela Kiki, a poželela je dvorac sa princezama :).

Sastojci:
  • 12 jaja,
  • 20 kašika šećera,
  • 16 kašika brašna,
  • 1 prašak za pecivo,
  • 250 gr. lešnika,
  • 1 litar mleka,
  • 3 pudinga od vanile, 
  • 1 maslac,
  • 200. gr. bele milka čokolade, 
  • 200 gr. mlečne milka čokolade.
Priprema:

Kore:
Umutiti 12 belanca sa 12 kašika šećera, dodati prašak za pecivo, 12 kašika brašna i mlevene lešnike. Sve sjediniti i od smese ispeći tri kore u plehu promera 28. Ja sam mutila po četiri belanca sa 4 kašike šećera, malo praška za pecivo i 4 kašike brašna, tako mi je bilo lakše i dok se pekla jedna kora drugu sam pripremala.

Fil:
Umutiti 12 žumanaca. Umutiti puding u malo mleka, dodati 4 kašike brašna i umućena žumanca. Ostatak mleka staviti da prokuva sa 8 kašika šećera, kada prokuva dodati umućenu smesu uz neprekidno mešanje i kuvati fil. Kada se Zgusne masu podeliti na dva dela i u jedan deo dodati belu čokoladu, a u drugi mlečnu milka čokoladu.
Kada se filovi ohlade umutiti maslac i po pola staviti u svaki fil.

Filovati na sledeći način: kora - žuti fil - kora - crni fil - kora.
IZVOR

Нема коментара:

Постави коментар