Пратиоци

недеља, 10. јануар 2016.

Snikers torta...


Snikers torta, za mene lepša od Milka torte. Kkikiriki u korama i filu, sjajan ukus.
Torta je dekorisana baš onako kako je želela moja velika devojka "Mama, hoću da bude zelena sa puno cveća, vodopadom, dugom, suncem, oblakom, jelkicama, konjićima, patkicom u vodi i dve devojčice koje se igraju", na mami je bilo da to prenese na tortu. Hm, da li sam uspela, šta mislite?
Kako je bila srećna kad je videla, oduševljeno je rekla "Ove dve devojčice smo Kiki i ja", onda mi je sve bilo jasno i zašto je baš htela da na torti budu dve devojčice, kako li bi ovo stručnjaci analizirali, jako me zanima :).

Sastojci:
  • 12 jaja,
  • 700 gr.šećera,
  • 3 kašike brašna,
  • 600 gr. kikirikija,
  • 350 gr. maslaca,
  • 250. ml. mleka,
  • 100 gr. mleka u prahu,
  • 100. gr. čokolade za kuvanje.
Priprema:

Kore:
Umutiti 12 belanaca sa 300 gr. šećera u čvrst šam, zatim dodati 3 kašike brašna i 450 grama samlevenog neslanog kikirikija, sve sjediniti i od dobijene smese ispeći tri kore. Peći ih na 180C-20 minuta.
Ja sam sastojke podelila na tri dela i mutila tri kore, tako mi je bilo lakše.

Fil 1:
12 žumanaca umutiti mikserom i dodati 200 gr. šećera, kuvati na pari. Zatim dodati čikoladu za kuvanje, malo još kuvati, skloniti i ohladiti. U ohladjen fil dodati 175. gr. maslaca.

Fil 2:
200. grama šećera usuti u suvu šerpu i topiti da se dobije karamel, voditi računa da previše ne potamni. Dodati mleko i mleko u prahu predhodno raymućeno, pa kuvati na tihoj vatri da se zgusne i dobije gustina retkog džema. Skloniti i ohladiti, zatim dodati 150 grama kikirikija i 175 gr. predhodno umućenog maslaca.
Što se tiče ovog drugog fila, moram napomenuti da po iyvornom receptu ide 100 gr. kikirikija, to je meni bilo mnogo malo, možda sam negde pogrešila sa mlekom u prahu, ali svakako sam stavila izmedju 300-400 gr. kikirikija.

Redjanje: kora, čokoladni fil, karamel fil, kora. čokoladni fil, karamel fil i na kraju kora.
Inače svaka torta koja se prekriva fondanom mora da se završi korom.
Fondan je radjen po ovom receptu.
Žurka, pa šta da kažem osim da je bila jako vesela, mišice presrećne, a i mama i tata su igrali :)
Kakva žurka :)....
 PONOSNI TATA I MOJE SVE :)

4 коментара:

  1. Konacno!!!!!!Nas favorit je duga,fantasticno,kao i torta(snikers se i meni vise svidja).Kako se kaze ukusi su razliciti i o njima ne trepa raspravljat.A moje princeze najljepse.Ljubim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj Kiki da te cuje da je ova druga lepsa :).... Kad sam zavrsila dvorac, rekla je pa dvojac je fantastican :)...

      Избриши
  2. Bas vesele i kitnjaste,prave rodjendanske tortice.

    ОдговориИзбриши