Пратиоци

среда, 19. август 2015.

Džem od krušaka sa limunom


Ostala nedelja starog godišnjeg odmora, iskoristismo je kod naše bakice ili moje majkice. U dvorištu dve male kruškice, prerodile, valjalo je to iskoristititi.
Inače, kruške su dobar izvor vitamina C. Ovaj vitamin je jako dobar u borbi protiv prehlade jer stimuliše bela krvna zrnca da se bore protiv infekcije, direktno uništava mnoge viruse i bakterije, a takođe i regeneriše vitamin E - snažan antioksidant. Ima sposobnost da vrlo brzo utoli glad, a istovremeno daje snagu i potrebnu dnevnu energiju.
Kruška se zbog velike količine kalcijuma koji se u njoj nalazi, najviše preporučuje deci i mladima.
Pa evo kako smo mi jednu zdravu neprskanu krušku iskiristili.



Sastojci:
  • 1 kg krušaka; 
  •  250 grama šećera; 
  •  sok od jednog limuna.
Priprema:

Zrele kruške (ne prezrele) oguliti i izvaditi semenke. Stavljati u vodu u koju ste dodali malo limunske kiseline kako kruške ne bi pocrnele. Zatim izmiksajte kruške štapnim mikserom (ja ga koristim  umesto multipraktika, praktičniji je), dodajte šećer i sok od jednog limuna i kuvajte do gustine koju želite. Ja sam kuvala 30 minuta na šporetu na drva.

 Ovako su rodile kruške koje nisu prskane, a kažu da ne može....

IZVOR

Нема коментара:

Постави коментар