Пратиоци

понедељак, 3. август 2015.

Kečap 1.


Kečap po ovom receptu spremala sam prvi put. Oduševljena sam, mada nije tu bilo mnogo sumnje, obzirom da je recept sa divnog bloga gospođe Dane....


Sastojci:
  • 5 kg. paradajza,
  • 10 srednjih glavica crnog luka,
  • 10 komada paprika,
  • 1 veza peršuna,
  • lovorov list,
  • šoljica manja od kafe šećera i pola iste šolje soli,
  • 1 dcl. vinskog sirćeta,
  • bosiljak, origano, cimet, đumbir, biber.
Priprema:

Paradajz oprati i iseći, luk očistiti i iseći na 2-3 dela, beli luk takođe.
Sve staviti u lonac, dodati vode, toliko da je bude jedan prst iznad povrća. Kuvati poklopljeno i od momenta vrenja kuvati 20 minuta.


Kad se povrće skuvalo, ocediti ga od vode, prohladiti i izblendirati (ja sam štapnim mikserom ispasirala). 
Nemam presu za pasiranje, pa sam kuvano povrće prvo štapnim  mikserom ispasirala, a zatim samlela na mlinu za paradajz, kako bi se očistile semenkice i kožica.


U samlevenu smesu, dodati 1 šoljicu ( od 1 dcl) šećera, 1 šoljicu vinskog sirćeta, 1/2 šoljice soli, 1 kašičicu suvog origana, 1 kašičicu suvog bosiljka, 1 kašičicu mlevenog bibera, 1 rolnicu cimeta, 1 kašičicu djumbira u prahu.
Kuvati 30 minuta. Kad se skuva rolnicu cimeta izvaditi.
Tegle i poklopce, a kad stavite kečap na kuvanje, staviti u rernu na 100 stepeni i zagrevati tegle i poklopce 30 minuta kako bi ih sterilisali.
Vruć kečap sipajte u tople tegle, dobro zatvoriti, poredjati u pleh pa u rernu, zagrevati teglice 10 minuta, isključiti rernu i ostaviti da se u rerni tegle ohlade.


4 коментара:

  1. Mislim da mi ovaj odgovara....hm, moram da nabavim taj mlin za paradaju...

    ОдговориИзбриши
  2. Nije dobar recept...treba da pise....muz je samleo...lepo se brate na slici vidi kum....

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastican je...da da kum samleo...ma bilo coveku dosadno, ubijao vreme :)

    ОдговориИзбриши
  4. Napravljen. Provereno odličan. Pravićemo i onaj drugi. A i sok ako stignemo.

    ОдговориИзбриши