Пратиоци

недеља, 2. август 2015.

Kečap 2


Takođe recept za preporuku. Po mišljenju mog dragog, bolji je kečap sa paprikom i lukom....ja ne mogu da se odlučim. Videćemo šta će deca reći :).


Sastojci:

  • 15 kg. paradajza, 
  •  300. gr. šećera, 
  •  150 gr. soli, 
  •  3 kašike origana, 
  •  200 ml. sirćeta alkoholnog, 
  • 150 gr. gustina.
Priprema:

Paradajz samleti na mašini za paradajz, sipati u šerpu i kuvati toliko da se ukuva na pola. Zatim dodati šećer, so, sirće, origano i kuvati još 15 minuta.


Pre nego što se dodaju svi ovi sastojci u ukuvani paradajz, odvojiti oko 400ml kuvanog paradajza i u njemu razmutiti gustin.
Posle 15 minuta kuvanja sa začinima, sipati razmućeni gustin u šerpu sa kečapom, promešati i pustiti da provri (samo jedan ključ).Odmah sipati u zagrejane flaše, zatvoriti flaše i umotati ih u ćebe. Ostaviti do sutradan da se ohlade.



Inače spremala sam pola od ove količine povrća, sasvim dovoljno, ispalo mi je pet tegli. Takođe, smanjila sam i količinu šećera u odnosu na izvorni recept, po kom ide 700 grama šećera, ja sam stavila 150 grama na pola mere i po meni više je nego dovoljno.

IZVOR

3 коментара:

  1. Kumi, lele,700 kg secera..a jos si smanjila...hi, hi....bas me zanima ovo s gustinom, neobicno je

    ОдговориИзбриши
  2. Ma da mnogo secera, ja stavila 300 grama, sasvim dovoljno.....a sto se tice kecapa, bukvalno je kao kupovni....nema razlike...

    ОдговориИзбриши
  3. Hahaha, sad am provalila kilograme....ispravila

    ОдговориИзбриши