Пратиоци

понедељак, 31. август 2015.

Anina frula


Pre početka leta, u maju mesecu, primetila sam da moja starija devojka čuva rolne - kutijice od Boni-top bombona, koje naravno deda kupuje :), dok ih je ostavljala govorila  je "Ovo mi mama treba da nešto napravim"....o Bože zar ću sada morati da cuvam i kutijice od slatkiša....gde ću sa svim  tim...o tome je naravno mama razmišljala... Jednog dana je sela u svoju sobu, izvadila kolaž papir, selotep, kruziće, osmislila i napravila svoju prvu frulu :). Bila sam jako ponosna, sama je sve uradila, nisam učestvovala u stvaranju, čak ni rečima, a moje dete je od trenutka kada je videla male rolnice znala šta će sa njima.... Ponosna sam....


Frula zaslužuje da ima svoje mesto na blogu, raste moj djak prvak :)...
Uputsva nema, osim što je skupila dve kartonske rolne od Boni-top bombonica, sastavila ih je i zalepila selotepom, zatim je uzela kolaž papir i oblepila, konfetice je iskoristila za rupice na fruli.

Нема коментара:

Постави коментар