Пратиоци

четвртак, 3. септембар 2015.

Gurabije

Ukusne, meke, jednostavne, odlične, ma jednom rečju savršene. Recept sam dobila od moje sestre, ona od koleginice, koja je to dobila od svoje baba Danice - 94 godine...kažu da ih još uvek sprema :). Bake su ipak znale najbolje.
Drago mi je da ću na ovaj način sačuvati recept vremešne baba Danice.


Sastojci:
  • 3 jaja;
  • šolja od 2 dcl. kiselog mleka;
  • šolja šećera;
  • šolja masti;
  • brašno;
  • prašak za pecivo;
  • pola kašičice sode bikarbone.

Priprema:

Umutite jaja, dodajte šećer, zatim mleko, mast i polako dodavajte brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu. Brašno dodavati po potrebi, to jest dok ne dobijete čvršću smesu. Pravite loptice, blago ih pritisnite, ređajte u tepsiju i peći na 180 C.
Možete i modlama praviti oblike koje želite.
Moje prve gurabije pekla sam u šporetu Smederevcu, vatru nisam ugodila (tako kaže moja mama), treba da ostanu bele...ali ukusu ne smeta :).

Нема коментара:

Постави коментар