Пратиоци

недеља, 25. октобар 2015.

Etno domaćinstvo Zornića kuća


Prošlog vikenda smo iskoristili lepo vreme i obišli još jedno jako lepo mesto u našoj blizini.

Zornića kuća se nalazi na svega 30 kilometara od našeg grada. Mesto idealno za porodice sa malom decom. Sadržaj je jako zanimljiv manjoj deci. Imate mini zo vrt, parkić i pitome ponije.
Zečići, patkice, kozice, paun, golubovi i ponići su nešto u čemu će vaši maleni posebno uživati....a vi ćete ih gledati iz bašte opušteno ispijajući kaficu, jer je bazen sa patkicama ograđen, ne mogu upasti u vodu, okolo je zelenilo, tako da gde god da su nema opasnosti za njih....





7 коментара:

  1. Preslatko! Moracemo da odemo, bas sam se pitala da li ste bili...

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoje fotke me možda nateraju da promenim mišljenja o etno domaćinstvima,uvek mi je asocijacija neko prežderavanje ali ovo mesto je tako lepo sredjeno i prilagodjeno deci da stavrno mami u goste

    ОдговориИзбриши
  3. Moja topla preporuka ti je ovo domacinstvo, sadrzaj fantastican za decu, a i ti ces uzivati.....koliko vidim ti si u delu grada koji je blizi ovom domacinstvu, svega 25 km. Vise je za malu decu nego Babina reka, tamo je mnogo izazova za malene...Sto se tice hrane u Zornica kuci, ne preporucujem, mislim da nije neka, a i moje koleginice koje su tamo bile su istog misljenja...dok je u Babinoj reci klopa fantasticna...no svakako ovo mesto je toliko blizu da klopa nije obavezujuca :)....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš je lep taj deo sa životinjama,liči da bi mogla kafa na miru da se popije za razliku od Babine reke gde bi jurili Ružicu da se ne okupa :-) Ovo za klopu pamtim
      ps.mi smo u Smederevu :-D

      Избриши
    2. Hahaha, ja sam vas videla na Ceraku :), ko zna mozda jednog dana.....

      Избриши
    3. Hahaha,jesmo bili mi,moja mama je tamo u komšiluku :-) A ja bas skoro u gradu prepoznala dete sa jednog bloga i razmišljam kako je nebulozno što ja sad znam njih,a oni ne znaju da ja to znam.Cccc,taj internet :-D Sledeći put se javi

      Избриши