Пратиоци

субота, 24. октобар 2015.

Turšija

 
.......sa turšijom smo završili spremanje zimnice, kupus ne računam, to muž sprema :). 

Što se tiče turšije, godinama sam bila u potrazi za receptom koji u sebi neće imati vinobran, konzervans i ostalu hemiju, nisam ga pronašla, nažalost. Kako imam velike tegle od pet litara, pre par godina sam odlučila da turšiju spremim na način na koji spremam krastavčiće. Od tada turšiju samo tako i spremam. Nama se jako dopada, a ono što je meni bitno ne sadrži u sebi hemiju.... 
Postupak je isto kao kod krastavčica, tegle napunite sa povrćem koje volite, mi stavljamo karfiol, šargarepu i zeleni paradajz, napunite tegle i spremite na način na koji spremam krastavčiće.
Prošle godine smo u aprilu otvorili poslednju teglu, povrće je bilo očuvano...


2 коментара:

  1. Secas se kako je ranije mama spremala samo so i voda.Povrce ostane ocuvano do ljeta .Sta li je u pitanju ?Da li su sada slabije zime ili je povrce bilo kvalitetnije ,neznam?????????U svakom slucaju tursiju nespremam .......Neznam kako mi u komentar Natalijino ime,nemogu da promenim ,nepostoji opcija kao kod Mire.....

    ОдговориИзбриши
  2. Kako da je zaboravim, jos mi je ukus u ustima :)....spremala je u onom braon loncu, jel se sećaš.....ehhh ta sećanja.... Ovako spremljena je dobra, ako imaš veću teglu probaj obavezno.... Ljub

    ОдговориИзбриши